Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZASADY ZWROTU

REKLAMACJE

Jeśli przesyłka, która do Ciebie dotarła jest niekompletna, niewłaściwa, z wadami produkcyjnymi, napisz do nas wiadomość na kontakt@dentaltrainer.pl. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie napisz w wiadomości dokładny opis wady produktu, usterki, a najlepiej wyślij również zdjęcie produktu, a my dopełnimy wszelkich starań, by reklamację jak najszybciej rozpatrzyć - maksymalnie do 3 dni roboczych. Jeśli proces miałby ulec wydłużeniu, poinformujemy Cię o tym mailowo.

ZWROTY:

W ciągu 14 dni od zakupu masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość. Dotyczy to:

  • szkoleń stacjonarnych i szkoleń online z określoną datą i godziną
  • produktów fizycznych np. książka

Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku:

- produktów cyfrowych: webinarów, ebooków, kursów online. Podczas składania zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone.

Prosimy, by wysyłka (na koszt klienta) została dobrze zabezpieczona. Produkty zakupione nie powinny nosić śladów użytkowania ani nie powinny być zniszczone.

Jeśli planujesz dokonać zwrotu produktu, pobierz formularz zwrotu, wypełnij go i prześlij podpisany skan na adres kontakt@dentaltrainer.pl. Koszty wysyłki są po Twojej stronie. Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu.

Dane adresowe do zwrotu:

Dental Trainer Jolanta Bartoszuk

ul. Wyszogrodzka 5/39

03-337 Warszawa

kontakt@dentaltrainer.pl